Že na začetku poučevanja na OŠ Vide Pregarc je bilo v učilnici za biologijo naseljenih nekaj gojitvenih posod, ki so bile odlično učilo pri različnih vsebinah poučevanja biologije. Zaradi velikega zanimanja in pozitivnega odnosa učencev do »gostov« v naši biološki učilnici, smo šolski vivarij nadgrajevali in ob pomoči učencev poskrbeli za nove organizme. Ker smo večino gojitvenih posod izdelali sami z učenci, je bil vivarij v tem obdobju zelo raznovrsten. Pri svojem delu smo imeli ves čas podporo vodstva šole, ki je v tem videlo dodano vrednost šole, ki ima zaradi mestne lokacije težave pri pogostih obiskih naravnih ekosistemov in opazovanja organizmov v naravnem okolju.
Vivarij je doživel preobrazbo s prenovo biološke učilnice pred nekaj leti in to smo ohranili tudi pri prenovi celotne šole. S tem smo dobili več kakovostnih gojitvenih posod in možnost, da vivarij poleg velike pedagoške vrednosti predstavlja popestritev zgleda biološke učilnice. Z večjo pestrostjo organizmov se je povečala tudi uporabnost pri rednih urah, kjer vivarij vključujemo v pouk pri različnih temah naravoslovja in biologije v tretjem triletju, z veseljem pa ga obiščejo tudi učenci nižjih razredov. Pozitivna vrednost vivarija se vidi tudi v odnosu učencev do organizmov različnih vrst, do katerih so imeli do nedavnega še zadržan odnos.
Z rastjo vivarija se je povečeval tudi interes učencev, da aktivno sodelujejo pri oskrbi vivarija. Zato že več let teče na šoli vivarijski krožek, za katerega je vsako leto večji interes. Pri krožku se učenci naučijo ravnanja z živalmi, premagajo strah in odpor do določenih vrst, predvsem pa ugotovijo, koliko dela in prostega časa je potrebno, da je živalim pri nas prijetno.
Učitelj biologije in mentor krožka:
Mirko Krajnc